Pobočky

Trdlokafe Vivo Hostivař

Fotografie Trdlo kafe

Radek Klein — CEO

Nejdůležitější ale bylo vždycky vytrvat. Naší vizí je silná retailová skupina s celoevropskými, ideálně globálními značkami. A to lidi zajímá, proto s námi chtějí spolupracovat.

Příběh trdelníků

Na naši cestu jsme se vydali v roce 2015. Postavili jsme první stánek u brněnského Futura a zrodil se nápad vskutku jedinečných trdelníků, pro které by se lidi vraceli nehledě na roční období.

Proč Trdlokafe

Nebylo to jednoduché. Recepturu jsme den co den, rok co rok vylepšovali, až jsme jednoho dne usoudili, že jsme upekli něco speciálního. Upekli jsme trdelník, který dnes tak milujete a který patří k nejprodávanějším českým sladkostem. Ročně jich koupíte více než milion, a za to se vám snažíme přiblížit do všech koutů Česka. Dnes provozujeme přes 400 poboček a náš cíl, dělat vám radost, se nezměnil ani na chviličku.

Image 4
Image 4
Image 4
Image 4
Image 4
Instagram73,8 tisíc fanoušků